miércoles, 19 de octubre de 2011

Ex Posició La Qarpa de La Mobilitat


Ex Posició (un stand individual en un espai x Compartir Agrotur en Fira de Cornella)


He observat i he patit i pateixo La Crua Realitat CR (Current Reality)


La oferta es cada dia mes ampla i nombrosa , cada dia neixen nous ofertants que "arroseguen" el mercat, especialment en les primeres actuacions (normalment per preu)


el model en la forma de ofertar 
la "cistella" de la oferta 


es el mateix que sempre creix el "algu m'ho fa"




Nova Posició una forma de exposar compartida, tu llençes el Teu Qorner en Agrotur 2011


ImaginaT 

  • El Qorner de FMM
  • El Qorner de 9Transport
  • el Qorner de bacc horta 
  • el Qorner 3ae
  • el Qorner de Citilab
  • el Qorner de Tarquinos
  • el Qorner de Solusiona
  • el Qorner de L@ €leQtriQa QAlicio x 1 Mobilitat + Sana
  • el Qorner de InnoGran fem + Gran L@ €leQtriCa Fem + Qalicio



ImaginaT


Jo vull Comunicar + i generar la meva Xarxa Social entre els que hem coneixen i els que s'hi acostarien si fossin coneixedors de les meves propostes, las típiques i les noves


Jo vull Compartir + 






Jo vull Cooperar + i facilitar Cooperar + a La GenT Generosa de les empreses grans a las que ajudo a viure i creixer i a la GenT Generosa dels Nous Bancs que han sorgit de les Caixes de estalvis antigues







No hay comentarios:

Publicar un comentario